Skontaktuj się z nami.

Zawsze chętnie pomożemy.

Nasza dedykowana obsługa klienta jest gotowa pomóc w godzinach 09: 00-16: 00 od poniedziałku do piątku. Gwarantujemy odpowiedź na każde żądanie w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku.

Ułatwiamy Ci życie

Obsługa klienta
Chcemy, abyś poczuł się swobodnie. Dlatego oferujemy wsparcie w Twoim języku, aby pomóc Ci w najlepszy sposób.
Trening i warsztaty
tamigo jest łatwy w użyciu. Na początek oferujemy duży wybór praktycznych warsztatów, które skutecznie szkolą administratorów i planistów. Opcje obejmują webinaria i połączenia telefoniczne oraz warsztaty na miejscu.
Ucz się na bierząco za pomocą naszego kreatora oprogramowania
Nasz darmowy kreator pomaga ci przejść przez podstawowe kroki w tamigo i pokazuje dokładnie, co zrobić w rozwiązaniu. Dowiedz się, jak dodawać pracowników, edytować stronę główną, zarządzać zmianami i więcej.

Pytania i odpowiedzi

Jak działa bezpłatna wersja próbna?
Po prostu zapisz się na bezpłatny 30-dniowy okres próbny, a otrzymasz e-mail ze szczegółami logowania. Następnie masz pełny dostęp do wszystkich funkcji w tamigo, w tym do funkcji zameldowania i odmeldowania się oraz pełnej obsługi klienta.
Co się stanie, gdy wersja próbna się kończy?
Otrzymasz 30 dni na wypróbowanie tamigo za darmo! Jeśli zdecydujesz się kontynuować z tamigo, wszystkie twoje dane z twojego konta testowego zostaną zachowane. Jeśli nie, to dane zostaną usunięte.
Jak działa wycena?
Cena składa się z ceny za paczkę, dział / miesięcznie (plus potencjalne dodatki). Nie ma opłaty startowej. Warsztaty, niestandardowe instrukcje, kreator oprogramowania, filmy i zarządzanie projektami dostępne są za dodatkową opłatą. Zobacz nasze ceny aby uzyskać więcej informacji.
Jest tamigo zgodny z RODO?
Założ się, że jesteśmy! Sprawdź nasze Centrum zaufania, aby uzyskać więcej informacji.
Czy muszę zainstalować jakieś oprogramowanie?
Nie – wszystko, czego potrzebujesz, to dostęp do komputera, tabletu lub smartfona z dostępem do Internetu.
Czy można integrować różne systemy z tamigo?
Bez względu na lokalizację lub potrzebę importowania lub eksportowania danych, możemy zintegrować tamigo z prawie wszystkim! Sprawdź nasze Integracje, aby uzyskać więcej informacji.
Którą przeglądarke mogę używać?
Możesz używać tamigo przez dowolną przeglądarkę internetową (zalecamy Google Chrome) lub przez naszą aplikację na smartfonie.
Przeglądarka vs. aplikacja na smartfonie
Obie wersje są dla wszystkich. Wersja przeglądarki daje dostęp do każdej funkcji w tamigo i umożliwia planistom i administratorom uzyskać pełny przegląd. Aplikacja na smartfonie pozwala zarządzać codziennymi zadaniami w kwestii zarządzania pracownikami i umożliwia pracownikom sprawdzanie ich zmian pracy w drodze.
Jakie języki są dostępne?
Duński, chiński (beta), czeski, holenderski, angielski (AU, Wielka Brytania, USA), fiński, francuski, niemiecki, grecki, węgierski, islandzki, włoski, japoński (beta), norweski, polski, portugalski, słowacki, hiszpański, szwedzki.