Tutaj możesz przeczytać o niektórych ludzi, którzy używają tamigo każdego dnia.

Zobacz, dlaczego zdecydowali się pójść z tamigo poniżej.

Zobacz, co nasi klienci mówią o tamigo

Każdy menedżer ds. Handlu detalicznego wie, jak trudno jest uzyskać pełny przegląd działalności za pomocą arkusza kalkulacyjnego Excel – obrót, produktywność i koszty pracy itp. Dlatego też Triumph Benelux był prostym wyborem do wdrożenia tamigo, aby pomóc zoptymalizować biznes poprzez konsolidację ich informacji w JEDNYM miejscu.

Nasi koledzy z Triumph w Danii już pracowali z tamigo do pełnej satysfakcji. Dlatego też Triumph Benelux był logicznym krokiem do wdrożenia tamigo, mówi Lia Vos, Specjalista ds. Operacji Kadrowych Benelux.

Za pomocą zaledwie kilku kliknięć, tamigo daje wgląd w Triumph Benelux w wiele kluczowych wskaźników wydajności, takich jak budżety, produktywność, procent płac, przychody i koszty pracy. Ułatwia to porównywanie wydajności sklepów Triumph, dzięki spójnym i aktualnym danym wyświetlanym w tamigo.

Będąc odpowiedzialnym za listę płac, oszczędzam dużo czasu z tamigo. Mogę z łatwością eksportować wszystkie potrzebne składniki do miesięcznego wynagrodzenia z tamigo do naszego systemu płac.

Nie jest niczym niezwykłym, że sieci detaliczne kończą wdrażanie różnych rozwiązań do zarządzania kadrami w każdej z ich lokalizacji – wszystkie dostarczane przez różnych dostawców.

Bolia (obecna w wielu krajach europejskich), dokładnie zbadała rynek przed wyborem rozwiązania do zarządzania kadrami: "Wybraliśmy tamigo, ponieważ system był już objęty licznymi krajami i był łatwy w użyciu", mówi międzynarodowa menedżerka personelu, Anette Sørensen.

tamigo zapewnia nieoceniony przegląd kosztów pracy i prawidłowy proces płacowy dla wszystkich sklepów.

W przypadku dużej liczby pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu, często pojawiają się zmiany w grafice, ale według Anette Sørensen, tamigo sprawia, że te zmiany są bardzo łatwe w zarządzaniu przy minimalnej ilości zasobów administracyjnych.

Bez względu na kraj i kulturę, nasze pierwsze wrażenie – że tamigo jest przyjaznym dla użytkownika narzędziem do planowania dla wszystkich naszych pracowników – zostało potwierdzone.

tamigo podał zarówno kierownictwu, jak i pracownikom przegląd grafików i płac, których nie mogliśmy uzyskać w żaden inny sposób.

Ekskluzywna marka lukrecji – Lakrids by Johan Bülow – przeszła na rozwiązanie Workforce Management w 2012 roku. Odręczne grafiki zostały szybko zastąpione przez zaktualizowane i zautomatyzowane grafiki, a Lakrids zdecydował się zarejestrować czas za pomocą zegara czasu tamigo, Touch.

Gdy zatrudniamy tylko młodych ludzi, ogromnym plusem jest to, że komunikacja dotycząca wymiany grafików i zmiany odbywa się za pośrednictwem wiadomości tekstowej na przyjaznej dla użytkownika aplikacji tamigo.

tamigo nie tylko zminimalizował czasochłonne i ręczne zadania w Lakrids, ale także znacznie usprawnił komunikację z pracownikami.

Przed tamigo wysyłaliśmy e-maile do pracowników, ale prawie nigdy nie reagowali na nie.

Sprzedawcy nie mają czasu na czytanie długich instrukcji. Jedną z kluczowych zalet tamigo jest to, że nowi właściciele sklepów potrzebują tylko kilku godzin szkolenia.

Łatwo dostępny online grafik pracy i przegląd procentowy płac były tylko jednym z powodów, dla których sieć supermarketów REMA 1000 wybrała tamigo zamiast innych rozwiązań Workforce Management w 2008 roku.

Inne sieci dyskontów mają inne systemy grafików finansowych i zmianowych, które wymagają długich kursów i ciągłych aktualizacji, zanim system stworzy wartość dla właścicieli sklepów... Wybraliśmy inny sposób działania i odnieśliśmy sukces, mówi kierownik zarządzania personelu Svend Halse Petersen.

tamigo nie tylko miało pozytywny wpływ na niezależnych sprzedawców REMA 1000. W głównym biurze w Horsens w Danii, tamigo pomaga zminimalizować czasochłonne zadania administracyjne i zapewnia centrali dobry przegląd udanej sieci supermarketów.
Skontaktuj się z nami już dzisiaj
Zacznijmy ułatwiać twoją pracę. Napisz nam.
Nazwa firmy*
Imię*
Numer telefonu*
Adres mailowy*
Wiadomość